4.3.08

L'ESTANY. de rebaixes

després d'assegurar l'ernest divendres en la seva primera a "opció geomètrica", un 7a+ que es veu molt bo del nou sector roure, tot amb un constipat bastant considerable, divendres ens decidim amb el matapà a anar a l'estany fugint de la boira de berga.
jo encara no acabo d'estar fi del tot.
escalfo a la ja clàssica disneylandia, un 6a molt maco
segueixo amb l'amagada però molt recomenable la selva esmeralda, 6b+.
i com que no sé massa què fer i no tinc "xispa", decideixo començar a provar virus'96, un 7b amb fama de fàcil. total, que pujant amb el meu patiment i la meva tos, lluitant bastant... surt a vista! aquí arriben les rebaixes: crec que per on et porta la lògica (sobretot si ets clàssic com jo) i el magnesi (!!!) i sense allunyar-te dels químics, aquesta via no és 7b, com a molt serà 7a. suposo que escalant-la tota amb els químics a la cintura serà més difícil, però no tant lògica. no explicaré més per no desvetllar futures escalades a vista de la via. algú més té la mateixa opinió?
res més, cap a casa a fer bondat...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Iban,

Acabo de llegir que el 7b passa recte pels químics, i segurament que el teu recorregut surt com a 7a, però la via és l'altra.

Això passa a vegades quan es vol forçar i obligar un determinat pas, entrant en contradicció amb el trajecte més fàcil i lògic.

A reveure

Ernest