4.3.08

25 CICLE DE MUNTANYA. dilluns

aquesta setmana hi ha el cicle de muntanya del berguedà, i dilluns em tocava a mi!!!

els organitzadors sempre reserven un dia del cicle per algun berguedà que hagi fet una activitat de muntanya, i aquest any presentava les fotos del trekking a la vall de markha i l'ascensió al Kang Yatzé II (6.130m) i a l'Stok Kangri (6.121m), tot això al ladakh, al tibet indi.


la meva sorpresa va ser la gran afluència de públic, 150 persones!!! per ser entre setmana i al berguedà no està gens malament... quan ho vaig veure em van entrar uns nervis... sort que una vegada entrats en matèria ja em vaig calmar i tot va sortir bé.





al final, després de les preguntes, un petit sorteig de material i tots cap a casa. dimarts és el torn de l'iñaki cabo i la seva fuenfría

MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS QUE VEU VENIR!!!