3.5.11

LLEIDA CLIMBS V: Alòs de Balaguer, L'Estret

després del futbolin, la coca de recapta i un sopar boníssim a alòs de balaguer, ens llevem amb la intenció de fer una matinal a l'estret abans de tornar cap a casa.


comencem escalfant a la part esquerra, el joan a concordia, 6a i jo a atestat frustrat, 6b. dues vies de placa típica, amb gotes d'aigua i un calcari molt adherent de l'estil de can guies, al berguedà.

després ens desplacem a la part dreta, on em fico a porca misèria. fins a la primera R és una placa tècnica i molt assegurada de 6c, que posa a prova la paciència i la tècnica de peus, una vegada a la R segueixo fins a R2, el desplom de 7a+. surt a vista amb l'únic (i taquicàrdic) contratemps que quan m'agafo al forat gegant em surt un mussol de dins que em toca el cap abans d'anar a dormir a alguna altra banda...

després provo fins a la R1 de paranoia vertical, 7a+. és una placa fina molt maca i tècnica. a vista em rendeixo per mal de peus i falta de xispa. al segon intent surt bé, a la R decideixo seguir amb el tram de 7b... llàstima que per arribar a la R m'equivoco de canto i caic. si ho hagués fet bé l'hauria encadenat a vista!!! llàstima, un altre dia serà...

tornem cap a casa cansats però molt satisfets, ens ho vem passar molt bé, l'escalada va ser genial, l'ambient encara millor, els sectors boníssims... què més es pot demanar? per això escalem, no?