1.5.11

LLEIDA CLIMBS IV: Santa Linya, futbolín.

resulta que aprofitar el dia de descans per fer la colores a terradets et deixa més cansat que descansat... per celebrar-ho ens llevem al camp de futbol de santa linya i enfilem cap al bar a fer un cafè, després tornem al camp de futbol i anem a escalar!

el sector és de roca vermellosa, amb canto i lleugerament desplomat, ideal per quan vas cansat...


com que estem una mica encarcarats, escalfem a punt de trobada, 6a+. al final del dia resultarà la via més lletja de totes les que hem fet, anecdòtica.

seguim amb el regurgitador, 6b+. aquesta ja és més maca i bona per escalfar, segueix la tònica del sector: canto bo i passos atlètics amb alguna secció més fina.

com que la via que volia provar està ocupada em fico a spanglish, 7a+. tot i que l'entrada sembla fina es passa bé, després desplom i canto fins a la R. no donaré pistes d'on està el passet... molt maca, surt a vista.

ara ja ha quedat lliure cólera, 7b. al primer intent se m'enganxa una cinta a l'arnés i no puc xapar... al segon, tot patint perquè ja vaig just de forces (es noten els dies escalant...), acabo encadenant.

ara ja vaig a menys, em miro les vies i m'atrau por la boca muere el pez, 7a. el color vermell de la roca la fa atractiva, tot i que es veu amb menys canto que les vies que he fet fins ara. lluitant i equivocant-me arribo al forat de la última xapa, allà penso que el nom li vé per alguna cosa i em preparo per una entrada difícil a R... i així era, per sort no em sorprèn i l'encadeno a vista!

per acabar em fico a la via que estava fent el joan, tòtem, 6c. via molt maca de molt canto. tot i anar molt cansat, acabo el dia encadenant-la a vista.

ens mereixem un bon sopar, canviarem de sector i aprofitarem per passar per artesa de segre a buscar coca de recapta per berenar, l'endemà més...