4.8.10

GRAU DELS MATXOS, retorn a l'escalada

després d'uns dies voltant per l'àfrica negra, perdent tota la forma física i part del meu pes corporal, he tornat a la vertical. dos dies rodant una mica pel berguedà i aquest dimarts ens decidim a passar una tarda rodant pel grau dels matxos.

com que encara em molesta el dit, és un bon lloc perquè té molts cantos plans i poques arquejades.

arribant escalfem a thycodroma muraria, 6b. una via molt maca i bona per escalfar, sempre amb un canto gran a mà.

el ton i el guillem escalfen a de conya, 6a+, una mica més estranya.

mentres ells proven la thycodroma, nosaltres anem a saligarda, 6c. és una via molt bona, on t'ho passes bé de baix a dalt. surt a vista i ja em deixa satisfet. a la foto el pep a la via:


després ens animem una mica i provem cingles, 7a. ens diuen que s'ha trencat el canto d'entrar a la R i que és una mica més difícil. al primer intent m'ho miro, em falta aquell cop de gas davant el dubte... al segon intent l'encadeno bastant bé i sense mal al dit. definitivament el pas més difícil és entrant a la R, i amb diferència! no sé si seguirà de 7a o passarà a 7a/+, però la via és maca.

els altres se'n van al senglar estimbat, 6b molt maco.

al final les sensacions han estat bones, i és el primer dia que encadeno vies noves, amb només tres mini-dies d'escalada des del retorn. i escalant amb el dit així (!!):