3.5.10

SADERNES. L'escenari

dimecres a la tarda, la tradició diu que toca escalar sortint de l'institut. ens decidim per un altre sector per descobrir, l'escenari.

ens decidim pel camí d'accés de les olles, un lloc molt estètic si no hi baixa aigua:

arribem al sector i només hi ha una cordada que no trigaran a marxar, tranquil·litat assegurada.

comencem escalfant a bego, 6a+. tota la gràcia de la via és una llastra molt estètica. llàstima de la rampa d'accés i de que una caiguda pot ser bastant lletja per la quantitat de repises. tot i això la via ja m'escalfa bastant.

em fixo en una via on la paret canvia d'orientació, gcr, 6b+. inici tècnic de regletes i després un diedre molt maco. ens va molt bé per seguir escalfant.

des de la via anterior em fixo en la seva veïna, que es veu molt estètica. miro les ressenyes i veig que diu noemi, 7a+. m'hi fico amb motivació i, tot i algun moment delicat, l'encadeno a vista!! destacar "l'aleje" d'entrada a R, que em fa vibrar bastant. una via molt maca.

mirant les ressenyes em sona el nom d'una via, me la deuen haver recomanat. pluja de rocs, 7a+. al primer intent encara vaig cansat de la via anterior i m'arrossego bastant. després que la provi el marc, m'he refet una mica. hi torno i, patint bastant, també l'encadeno.

aquí ja puc deixar-ho, el dia m'ha sortit rodó, un 7a+ a vista i un 7a+ al segon intent!!! a més, així tinc temps de veure el barça-inter (tot i que després el resultat no és l'esperat...).

aquest sector és d'aquells que, si estàs entre el 6c i el 7b, et posa fanàtic-fanàtic.