9.5.10

Comença la temporada de RIUGRÉIXER

el cap de setmana passat, tot i el mal temps previst, vem poder aprofitar i fer dues matinals a riugréixer, les primeres de la temporada.


dissabte va fer més bon temps, amb sol i ventet. com que feia molts dies que no hi anàvem (des de l'estiu passat) comencem per les grans clàssiques:

escalfem a l'orfe esquerra, 6a+. 30m de canto i bons moviments, ideals per recordar l'escalada de riugréixer.

seguim amb l'orfe del mig, entrant per la variant joan cunill, 6b+/c. entrada fineta, pas dur i després la placa de dalt. què bé que ens ho passem escalant aquí!!!

com anem tres i l'escalada és més lenta, per matar la matinal em fico a violència domèstica, 7a+. 37m d'escalada, desplom de canto i placa fina final. em surt posant cintes tot i que em preocupava una mica algun "aleje". baixo ben inflat i a punt per anar a dinar.

diumenge no feia tant bon temps. escalfem a matapà, 6a+ curtet però físicament exigent.

seguim amb l'orfe de la dreta, també per la variant del joan cunill, 6c. aquí ja em veig més cansat que ahir.

el pep em convenç per provar rinovirus, 7a dur, un viote llarguíssim de més de 35m des del peu de via enfilat. des de terra són més de 40m. lluitant lluitant, tant al desplom com al diedre final (on em costava arrossegar la corda), encadeno aquesta joia. per muntar el top-rope, em quedo penjant al buit mentre el pep comença a escalar per l'altre cap de corda. per desmuntar-la utilitzem la reunió del 7c/+ del costat com a R intermitja. el temps es va espatllant i hem quedat per dinar, cap a casa, que ja en tenim prou.

ha començat la temporada riugréixer, ara que pugen les temperatures és un lloc ideal i molt fanàtic!!!