6.5.09

RACÓ TRANQUIL. La feina pendent

del retorn divendres al racó tranquil:

escalfem amb environament, 6a+ que sembla un 6b+... pas bastant dur, sobretot per ser 6a+. escafats, escalfats...

com que ja estic escalfat, em fico a spit màgic, 7a que em va quedar pendent dies enrere. al primer intent caic sortint del pas de bloc quan ja tenia el canto bo. el taló màgic que havia trobat em va patinar... al segon intent del dia surt sense problemes, trobant-lo inclús una mica fàcil (és el que té clavar tots els moviments...)



per acabar de matar el matí, provo freeman, 6c, el 6c més dur del món... coma 7a o 7a+ tampoc quedaria gens malament... més feina pendent...

el matapà també encadena gerard, 6b/+ de l'ernest.


1 comentari:

K. ha dit...

A cegues un col.lega em va graduar Freeman de 7a+...

Records!