25.11.08

CORONES, de camí a torelló

diumenge teníem entrades per anar a torelló. per aprofitar el viatge vem decidir anar a corones i així ja estar més pròxims.

allà vem quedar amb l'indian cracker màkina calmet

com que ell havia de marxar abans el vem deixar desfogar una mica escalant tot el què va necessitar (que no és poc...).

jo em vaig limitar a escalfar en una via que el calmt em va dir que era un 6a o així...

està entre benemèrita, 6a+ i la relíquia, 6b. està en una zona de tres vies que no surten a la guia. ALGÚ SAP NOMS I/O GRAUS???

jo diria que deu ser un 6b, em va costar gairebé més que sopars de duro, 6b+ que va sortir bé a vista.



després el calmet va encadenar a vista una via nova del pere morales, que recorre una xorrera sikada a la banda esquerra del sector, 7b?

jo em vaig dedicar a l'objectiu del dia, que va sortir posant cintes gràcies a què la recordava de l'altre dia: leit motiv, 7a boníssim.

per acabar el dia encara em queden les forces justes per encadenar a vista l'esquirol, un 6c que em va semblar tant bo com dur

l'anècdota de la jornada és que corria per allà el Dario Rodriguez, de Desnivel fent fotos per una pròxima aparició del sector en alguna revista... sortirem?

les pel·lícules de torelló... normaletes, la que més em va agradar va ser la d'espeleo i, a mi, l'espeleo no m'agrada...

5 comentaris:

Xavi ha dit...

Ostres, vas anar a la sessió de les 4? Doncs la de l'Ama Dablam em va agradar força i les imatges de la última (Play Gravity) eren molt bones. La d'espeleo també força amena.

Iban Bessa ha dit...

jo hi vaig anar a les 7. the third pole era molt ben feta, molt bon guió però massa llarga (86min), la d'espeleo divertida i la última amb unes bones imatges. no sé, m'esperava alguna cosa amb més "ganxo"

Lai ha dit...

jo vaig estar dissabte. Sobre les vies q comentes ens van dir que eren d'esq a dreta 6b,6b i 6c/+ la que va per l'esperó. Això és el q ens van dir, q jo no les vaig provar.
Joooo amb lo trankil q és ak lloc, si ara surt al desnivel, començarà a rebre moltes més visites!

Jortx ha dit...

Avui he provat la del mig i la de més a l'esquerra, i me les han venudes de 6b i 7a...

A mi m'han semblat 6b+ la del mig i 6c+ la de l'esperó.

Que ben parit que és Corones; a cada via s'ha de treure la ràbia en algun pas =)

Bon any!

Jortx ha dit...

Surten les ressenyes de Corones al nou Escalar. Quina casualitat tu!

Aquestes no tenen el nom, i de grau donen 6c+, 6b i 6a+ d'esquerra a dreta. Ja ho sabrem!