6.2.08

OS DE BALAGUER

i diumenge, com que al pirineu el temps no estava massa clar, amb les cordes i les cintes anem a Os de Balaguer. després de fer un cafè al bar de cal ros i d'actualitzar les ressenyes del desnivel nº 209, anem cap el sector sud a buscar el solet.




escalfem a la part de més amunt:

jo volia escalfar en un 6a, però m'equivoco i escalo tot un plaer, 6a+. molt maca.

el matapà escala l'esperó de ponent, V i els primers passos V+, que es veuen bones les dues.
ja pujant m'havia fixat en una fissura-bavaresa molt estètica, dragolins crack, 6a+, tot i que a simple vista impressiona una mica més. la trobo facileta i molt maca i clàssica (a mont-rebei seria V+ sense parabolts...).





com que escalo les vies mirant abans l'estètica que el grau, em fico a kin tostao, 6a, per equivocació. molt bona, roca fantàstica. el matapà ja té feina...



després, al seu costat, kin matao, 6b, no tant maca, amb una entrada fineta, però surt bé.

segueixo cap a la dreta, l'equivocació del teixó, 6c molt maco i tècnic, amb placa a dalt. també surt a vista.



i abans de marxar, ja per acabar de fondre una mica els avantbraços, em fico a sostre vilars, 7a. és una cova amb bon canto i sortida de bloc a la placa. després tot finot fins a la reunió. com que surto bé del sostre, aguanto fins a la R i caic inmediatament després de xapar-la... 7a a vista posant cintes!!! toca pagar la cervesa!!!