6.6.07

MERCADAL. Berguedà

el joan tenia feina al mercadal i, aprofitant que no feia sol, cap allà vem anar. ell tenia pendent la "marilin", un 7a molt bo i tècnic. evidentment li va sortir. ja la tenia bastant a punt, i al primer intent del dia encadenada.

després vem anar a la cara oest, jo volia provar "cuisó", 7a també. a vista és una via molt poc evident, molts "cantos", però no tots bons i difícils de veure. a la part de dalt les xapes també allunyen una mica, i com que la roca té moltes "orelletes" sembla que s'hagin de trencar. a vista vaig caure anant a l'última xapa, em vaig equivocar de banda per on anar-hi, però al segon intent ja la vaig encadenar. el fet de no haver de buscar et fa estalviar molta força i quan saps on vas és més fàcil. evidentment el joan també encadena al segon intent...

la roca de la cara oest punxa molt, suposo que el nom de cuisó és per la sensació que et queda als dits després d'un parell de passades.