19.3.10

CAN GUIES. Provant les "novetats"

ja fa dies que tinc el blog una mica abandonat, ja va sent hora de posar-me al dia...

ja fa 3 dissabtes, aprofitant el primer dia de sol de tot l'hivern, vam anar a can guies, el sector probablement amb més placa del berguedà.

escalfem amb ? 6a, una via molt maca que necessita un reequipament, que encara està amb espits (tot i que la reunió és nova i de parabolts)

seguim amb la seva via just a l'esquerra. no en sé el nom, però és obra del cortina i el dorna. l'havia provat fa temps, ara està més neta. és maca, una mica encaixada entre vies a la part inferior. deu rondar el 6b/+.

m'expliquen que hi ha una via "nova" de l'ernest, al costat de stock options, monsenyor escrivà de balaguer es diu la via. deu ser 6c fins a la primera R (que és comuna amb stock options). a la seva dreta segeuixen tres xapes més fins a la R final. surt 7a aprox. em surt a vista, no sense patiment. a dalt m'adono que em falten cintes, destrepo la part fàcil per recuperar-ne una, però arribo a l'última xapa i no tinc cintes... xapo el petit mosquetó dels gats, que aguanta 12kn, que és més de la força que hi penso fer!

per acabar el dia provo mite-less 7b+. és una via amb molta adherència i "cantos" molt allunyats. és molt morfològica i jo, que sóc petit, no arribo enlloc sense perdre peus (i això en una placa d¡adherència és un mal negoci). baixo ben emprenyat, sempre que la provo baixo igual... a veure si ho recordo una pròxima vegada i no m'hi fico més, que igualment no arribo enlloc...