4.1.10

Retorn a Saleretes

una nova visita a les saleretes, aquesta una mica arriscada meteorològicament però que ens va sortir rodona. sortim de casa emboirat i plovinejant, el radar dient que al ripollès també hi plovia, però els models numèrics del meteocat ens deien que el dia seria bo. ja que tothom critica els del temps, aquest dia la van clavar, chapeau!!!

escalfem de valent a zipi i zape, 6c. el fet d'escalfar en un 6c fa que et vagis inflant, però si vas espolsant i escalant amb calma escalfes bé i encadenes...

avui que tenim tot el sector per nosaltres, em fico a el papá araña, 7b. és un 7b fàcil, que podria passar com a 7a+ o 7a+/b. a vista no surt, però al segon intent si. només hi ha dos passos llargs que, com que jo sóc petit i tinc poca envergadura, em costen i vaig estirat al màxim.



per seguir escalant i treballant la pila poso cintes a la pequeña ja, ja ,ja, 7b. aquesta ja és més difícil que l'anterior. vaig bastant cuit, però caic al pas de dalt, abans d'entrar a la R. després el pep troba un bidit que jo no havia trobat. la torno a provar però ja vaig completament fos. de totes maneres el pas, reposat, em surt més bé de la nova manera. hi tornaré.


després de fer una cerveseta, torna a ploure. l'hem clavat amb la meteo i ens ho hem passat genial. és un sector que m'encanta!!!