14.12.09

SALERETES

aquest dissabte volíem aprofitar el sol que havia anunciat la meteo, un bon lloc són les saleretes, a gombrèn.


ens va passar una cosa que no havia vist mai, vem arribar a coincidir 12 persones!!! en les dues visites anteriors no hi havia vist mai ningú...

per escalfar només hi ha tres 6c's, ens decidim pel de l'esquerra del tot (no sé el nom), que és la més nova i encara no l'havíem fet. al principi la roca està una mica freda, però el sol la va escalfant. la via és bona, amb un passet per entrar a la R.

per seguir escalfant, ens fiquem a tòpsia, el 7a. jo no l'havia provat mai. és molt maca i surt a vista.

jo volia seguir un ordre i provar el papá araña, 7b, però estava ocupada. doncs em fico a la pequeña ja-ja-ja! 7b també. va combinant canto i regleta, amb uns passos putes per entrar a la R. la provo tres vegades, però el cansament pot més que jo i marxo sense encadenar, però caient cada vegada més amunt de la seqüència dura. marxo content perquè he tingut bones sensacions, tot i que, en fer bloc últimament, m'ha marxat la pila.

un parell de fotos de misèria i pols:


i una de tòpsia i l'esglai: