1.12.08

CORONES. El remei contra el fred

dijous passat... fred per anar a la paret... esportiva? corones és el recurs dels dies freds amb un mínim de sol!!!

com que arribem a 0ºC i el sol encara esta mig amagat darrere els núvols prims intentem escalfar:

comencem buscant cantos grans... mixtura V+

comença a sortir el sol... espina dorsal 6a+

com que es comença a estar a bona temperatura, em fico a sopars de duro, un 6b+ bo per seguir l'escalfament.

mentres tenim els màkines provant setens alts o algun vuitè, amb el kiku ens centrem a tocomocho, 7a. a vista caic al sortir del "pas dur", em caldrà un segon intent per encadenar...
és una via menys mantinguda que la seva veïna leit motiv, 7a, però amb una secció més "difícil". per mi va ser un tocomocho, perquè em vaig liar un mica i vaig "tocar mocho" les preses bones i dolentes...

al final ens acabem de morir a salut i feina, un 6c+/7a molt bo, on s'ha d'escalar entre la segona i tercera xapa i sense forces se'm va fer dur...

marxem cap a casa ben cuits, una jornada ben aprofitada, i sense passar fred tot i els 4ºC de l'hora de marxar!!!

1 comentari:

ramonet ha dit...

O.K Iban, ja t´he afecgit al meu blog. Gràcies per tot i a escalar a mort, a vore si la meteo ens deixa...