28.1.08

SALERETES. Quedava feina pendent

després de molts dies sense publicar res (la feina m'ha mantingut allunyat de l'ordinador), toca passar revista a les últimes activitats.

el divendres 18 de gener vem tornar a les saleretes, hi ha via feina pendent per tothom.

escalfem amb la ja encadenada zipi i zape, 6c. curiosament em costa més que el dia que va sortir a vista, suposo que anava massa refiat.


després encadeno la rebotosa el sellu, 6c que l'altre dia no em va sortir, aquest cop, sense la sorpresa del pas de dalt tot és més senzill.
segueixo amb la via del tro, 6c+. al primer intent del dia m'embolico amb els cantos de la placa i ja no hi tinc res a fer. un altre intent, ja bastant cansat i pensant que no sortiria, em porta a encadenar-la sense gaires problemes... curiós.
el joan rematant els braços al 6c+
el cunill torna a escalar després de les seves sèries amb els esquís, i li surt la zipi i zape, i el riki, consumint escalades abans de la paternitat encadena un altre 7b, companyes de llit (em sembla).
i com diu aquell: calentitu i cap a casa!