19.11.07

LA MUSSARA. Lo soterrani, el biombo

dissabte, aprofitant una visita obligada a reus, aprofitem el matí per escalar a la mussara, que feia molt temps que no hi anava.
ens decidim pel soterrani, i ho trobem ple de gent (evidentment)... anem recorrent tot el sector i al biombo és on n'hi ha menys... ens hi quedem!
el sol escalfa i tot i les baixes temperatures s'escala en màniga curta.
per començar "la teka", V+ no gaire bo i gens ben assegurat, jo no la recomenaria.
"the talker bom", 6a, boníssima, ressegueix un esperó i final de canto, 27m per passar-t'ho genial.
"capitán pedales", 6c. dels millors que he provat últimament. fissura amb final tècnic i sostret rabiut. surt a vista lluitant.
i per acabar amb la pell dels dits, a la dreta de keops (7c+) hi ha una via que em van dir que és 7a+. la munto... començament amb poquíssim canto (encara tinc les ungles ratllades), part intermitja de placa desplomada i un pas que se'm va rebotar bastant... em falta alçada. veia on havia d'anar però per envergadura no hi arribava. a la desesperada m'aguanto un moment i puc acabar d'arribar a la cadena... queda pendent...............per quan creixi!!!! de totes formes és molt recomenable.