26.7.07

CAN TRONCO. Berguedà. Nova visita

avui, buscant la fresca, hem tornat a can tronco, on no toca el sol fins a migdia, i a 1700m això s'agraeix.

hem començat escalfant al 6a i 6b de baix a la dreta (no tinc la guia a mà, quan la tingui ja apuntaré els noms). el 6b té un pas molt llarg, sobretot pels petits com jo, que em fa pillar i haver-hi de tornar per encadenar-la. les dues són molt "alpines", són com llargs d'escalada clàssica pel tipus de roca i algun vegetal però amb parabolts.

després toca dansa decadent, 7a que l'altre dia no em va sortir. aquesta vegada surt posant cintes, però justet i plorant...

després pugem a dalt, on el grau i les vies són més rebotoses.
allà em surt el 6c a vista. és una via tècnica, de paciència i assegurar els passos per no quedar-se atrapat, però si no t'estresses surt i està ben protegida.