25.10.10

CABACÉS. Rat del bosc

per acabar d'aprofitar el pont, el dilluns m'ajunto amb els berguedans que estan escalant pel priorat. amb la intenció de fugir de la gentada ens n'anem a cabacés, al sector rat del bosc. ells hi volen tornar perquè el dia abans hi van deixar feina pendent.
tal i com buscàvem, el sector és tot per nosaltres. visualment no m'acaba de fer el pes, les vies es veuen poc llargues i poc fanàtiques, això em desmotiva una mica...

començo escalfant amb canvi de parella, un 6a+ del veí sector racó pervers. la via no em serveix massa per escalfar, només per tocar una mica de roca i veure com serà l'escalada.

decideixo posar-me les piles i provar felicitat fingida, 6c. entrada a bloc de presa petita, un petit respir i entrada estranya a reunió. aquesta m'escalfa i l'he de lluitar bastant, me l'apunto a vista.

resulta que hem vingut aquí perquè ahir van deixar pendent república patatera, 6c+. de fet és de les vies que es veu més atractiva, amb un camp de patates estil el "río de piedras" del pisón de riglos, però a molt petita escala. pas de placa tècnic i aguantar a les patates. és maca i surt a vista.

decideixo apretar més i em fico a noya kiscali, 7a+. com diu el seu nom, no hi ha qui hi escali. bidits molt petits i grau apretadíssim. he provat 7b's molt més fàcils (potser s'ha trencat alguna cosa...), sobretot tenint en compte que el final és comú amb un 6c+... 3 intents em deixen al mateix lloc que estava abans, sense encadenar i sense gaire forces...

per acabar de matar el dia encadeno a vista tripiclimb, 6b+ molt maco de petits degotalls. aquesta també és de les bones.

d'aquí marxem a fer la cerveseta. és un sector que no m'ha acabat de fer gaire el pes, tot i que pot ser un bon lloc on anar per escapar de la gentada i fer un grau de 6b-6c com a molt.

l'endemà la pluja no ens deixa ni posar-nos els gats...

1 comentari:

jclaramunt ha dit...

No se com serà la resta però la aquesta placa de les imatges té bona pinta! Ara, al voltant hi ha tants llocs collonuts...
Però val la pena saber que és un lloc tranquil.

Salut