24.4.08

OGASSA

dissabte ens vem escapar de les possibles tempestes que entraven per l'oest... l'objectiu va ser anar cap a l'est. com que la montse i el matapà volíen un sector amb vies fàcils ens vem decidir per fer una primera visita a ogassa. ja el poble és molt maco i tranquil, el sector està a prop del cotxe i hi ha 24 vies de les quals només tres són setens (molts IV, V, 6a's...).

començo escalfant a per sika akàs, un 6a de l'esquerra. com que ahir va ploure els cantos tenen aigua, però es fa bé.

segueixo amb la veïna king kong, un 6b que em va semblar molt facilet.

després provo l'estiu del cigonyal, un 7a amb un pas que pels baixets i que no tenim gaire bloqueig potser costa una mica... a mi em va costar dos intents. la via és molt bona, va marxant en diagonal a l'esquerra i la vaig entrar pel primer "llarg" del sostre del pela-roques (que és IV). atenció al desmuntar la via, millor fer-ho en top-rope o despenjar-se de la R1.





després toca el sostre del pela-roques, 6c+ que surt a vista amb algun "problemet". una patinada de peu al sortir del sostre em fa fer un "misto" amb la mà dreta, aguanto i em quedo penjat de la mà esquerra... encadeno, resultat:



uns dies sense escalar...

la montse i el matapà també van fer pirates, IV+, corsaris, V, les arenes, V+ i gran diedre, 6a. totes les van trobar molt maques.





un sector recomenable, sobretot per la gent amb grau per sota del 6b+, i no tant sobat com es diu. la roca, un esquist vermellós que dóna prou confiança encara que el canto estigui moll...