29.9.10

CASANOVA. Fotent-me tralla

aquest cap de setmana he tornat a trepar per terres berguedanes. portava uns dies rodant per sadernes, tot lluitant per encadenar algun 7a i 7a+, escalant molt per anar fent metres després de l'aturada estival i d'un mes fent tàpia i sense fer esportiva.
després de valorar diferents opcions ens vem decidir per la casanova, per ser un sector amb vies de tots els graus. el problema de la casanova és que tinc fet pràcticament tot el que està al meu abast. vaig pensar que podria anar provant el trallon, 7c, però en arribar-hi, el gran degotall era moll... comencem bé...

per escalfar faig la clàssica ull de poll, 6b. s'escalfa bé i és de canto gran, una via 5 estrelles.

segueixo escalfant a mursiélago fuerte, 6c+ (?). és més tècnica que difícil i no crec que es mereixi el 6c+, ja que en el mateix sector hi ha algun 6c que és més difícil.


una vegada descartat el trallon, faig un canvi improvisat de plans, intentaré muntar la tralla, 7c+, la veïna més curta i intensa. el primer intent em deixa ben baldat, amb els dits fets pols i pensant que és duríssima. al segon i tercer intent només em queda resoldre un xapatge, que no sé com el faré. marxo ben baldat cap a casa!


diumenge tenim el matí per escalar, i com que som una bona colla de nivells diversos, tornem a la casanova. escalfo a l'ull de poll i em decideixo a posar cintes a la tralla, tot penjant-me per no "rostir-me".
un segon intent caient al xapatge que no sé com fer, però que llavors trobo un peu que m'equilibra. ni acabo la via, avall i ho provaré "a muerte".
després d'un bon repòs, intent seriós. pujo bé, molt bé, passo la seqüència dura sense ni inflar-me, surto a buscar la última xapa i em refio, m'oblido un fissureta on empotrar els dits, faig una porta i caic!!!! ja la tenia i he caigut on ja no s'ha de caure... ja és la segona vegada que em passa (en diferents vies) en els últims dies!!! baixo a terra, intento descansar de pressa, tinc poc més d'un quart d'hora per recuperar-me, que tinc dinar d'aniversari de ma mare. evidentment no recupero prou i caic al pas dur de massa cansat... quin fanatisme!!! tenia la via al sac i ara hauré de tornar un altre dia... crec que el 7c+ li vé una mica gran a la via, a mi em costa igual o més el trallon, i és 7c...
TORNARÉ!!!

2 comentaris:

TRanki ha dit...

a muerte bow....ja la tens!!!

Anònim ha dit...

A veure si serà 7a?¿?¿?