5.10.10

CELLER DE LES MONGES, la verema

aprofitant la baixada de temperatures, volem anar a escalar al sol a sadernes, finalment ens decidim pel celler de les monges.
arribem i fa fred, encara massa fred, a olot estaven a 1ºC!!!

no toca el sol a la paret, intentem escalfar a vi blanc, 6a+. entrada a bloc i després aguantar de dits, sort que és curta.

per veure si escalfem fem denominació d'origen, 6b. aquesta és millor per escalfar, entrada difícil, després tram fàcil i entrada a R difàcil. aquesta és més llarga.

ara ja entra els sol, comencem a tenir bona temperatura, anem a reserva garrotxina, 6c. és una via boníssima, de les bones del sector (potser la millor!).

a l'altra visita ja vaig provar una via que no surt a la guia, però que em van dir que era 7b. el fran posa les cintes i jo li faig una passada per recordar els passos. la via té un desplom on hi ha tot el bacallà, una seqüència de laterals no gaire bons just on més desploma i una sortida física del desplom. una vegada vist i havent menjat una mica de fruita per poder descansar, un altre intent "a muerte". vaig clavant tots els moviments i surto del desplom "in extremis". el diedret final no és problema i, finalment, encadeno al segon intent del dia (quart en total). és el meu primer 7b encadenat a sadernes (a falta que me'l decotin, jeje...).

per fi començo a recollir una mica de tot el que he sembrat per aquestes parets!!!!

com que tant el fran com jo volem ser d'hora a casa, ho deixem aquí, jo molt satisfet pel 7b i el fran per les bones sensacions després del retorn.
no tinc fotos del sector, perquè els arbres estan molt a prop i no es veu bé la paret...