18.4.10

SADERNES. Treient profit a la dreta del Castell s'espasa

aquesta setmana he fet dues visites al castell s'espasa (dret), una dimecres amb temps insegur i una dissabte, amb bon temps... jo no hi havia escalat mai, i l'estrena no ha pogut anar millor.



comencem per dimecres:

tinc tot el sector per triar, això és fantàstic!
escalfem a el nas (L1), 6a+. és una bona via per escalfar. molt vertical i amb bon canto.

seguim amb liendre (L1), 6b. comença amb molt canto per passar una zona fineta i després un sostre amb canto. bona.

fent cas al fran, provo ladilla, 7a, aprofitant que m'ha deixat les cintes posades. tot i algun dubte a la part de dalt, m'acaba sortint a vista. i el millor de tot, la tendinitis del colze no m'ha ni molestat!

el fran vol provar lucha luichy, 7b, però ens equivoquem i ens fiquem a boitul, 7a+. ell l'encadena posant cintes, jo li faig dos intents i acabo volant, un altre dia serà...
al final el fran acaba provant lucha luichy.

i dissabte:

escalfem amb el nas, 6a+.

volem seguir amb la puça, 6b+, però està ocupada. el jordi em diu de provar un 6c, ens fiquem a mi lindo gatito, 6c+. comença tècnic i a dalt té la seqüència difícil. em surt bastant fàcil i baixant li dic al jordi que m'ha semblat fàcil per ser 6c... i resulta que és 6c+!!!

aprofitant que m'he trobat bé, intentaré acabar els deures a boitul, 7a+. i tot posant cintes, passo el sostre, les regletes i encadeno!

ara que ha quedat lliure i em sento amb forces, em fico a toloumedows, 7a. un primer tram fàcil i després desplom de canto amb un pas més fi. tot i que no és molt difícil, em surt a vista!

ara ja em trobo una mica cansat, per acabar el dia provaré el 6c de la dreta. miembrillo, 6c+. és de canto petit, una mica desplomada i molt ben assegurada. em sembla difícil per ser 6c, és clar, a la guia està de 6c+! també surt a vista, avui he encadenat tot el que he provat!!!

el sector m'ha agradat molt, la roca, el tipus d'escalada i el grau no massa collat, fantàstic!!!

1 comentari:

marc ha dit...

quina pila....apa bou, a tibar.