27.4.10

SADERNES. L'aventura

dimecres a la tarda quedem a sadernes, el marc em truca i diu que són a l'aventura. cap allà vaig...

ja hi havia estat fa molts anys, però només vem poder fer dues vies abans d'una típica tormenta d'estiu.

quan arribo tenen les cintes posades a l'aventura, 6b+. és la via més fàcil, i serveix per escalfar bé. placa tècnica de regletes bones. ja la tenia de l'altra visita.

com que la maldita, 6c, ja la tenia de l'altra visita, em decideixo per memory, 7a. té una panxeta cabrona i, a dalt, una placa tècnica. té un xapatge dolent, crec que el químic més amunt protegiria millor el pas. surt a vista.

una cordada ha deixat lliure eskalaoke, 7a+. posant cintes em costa, però l'encadeno al segon intent. molt fineta i d'aguantar mentalment sense rendir-se. excursió final a buscar la R.

encara queda estona i només em queda una via, la provaré. cops de tempesta, 7b. les 3 primeres xapes són molt fàcils, cosa que em fa pensar que tindrà algun pas molt dur... i així és. una seqüència entre dues xapes infernal, després placa fina de no relaxar-te. li faig dos intents i el pas dur no acaba sortint. és un moviment llarg de canto dolent i regleta molt petita, una mica lesiu. ja hi tornaré quan sigui gran i no em quedi res més per escalar...


és un sectoret, mereix una visita per conèixer les plaques de sadernes i poca cosa més. no és el millor sector de la garrotxa...

4 comentaris:

TR ha dit...

i per fer una banyadeta no?

Tens raó amb la descripció del lloc. El 7b és d'aquells de "una i no más santotomás"...slab power...

Salut bow!

PGB ha dit...

Hey Iban, opines que la Memory realment es mereix el 7a?
Tinc un company que opina que no està dins la categoria del 7è grau, i ja que m'agradaria provar-la... doncs per saber si provaré un 6c+ o un 7a :P

Lo millor el banyet que pots fer al acabar d'escalar ;)

Iban Bessa ha dit...

la memory pot passar tranquilament per 6c+, però tampoc desentona tant com a 7a (n'he fet d'altres de més fàcils, és el que té el grau, que és subjectiu). el que si que es pot fer és una "volta" a l'esquerra i el pas no queda ni la meitat de dur (una mica més expo si). tot i això no la considero una via gens agraciada, millor prova altres vies més bones!!

si no és per banyar-m'hi no hi tornaré a provar el 7b...

PGB ha dit...

a veure aquesta llista de 7a's fàcils...? ;P