23.11.09

MONTGRONY. Retorn a la Font del Prestill

dissabte decidim tornar a un dels millors sectors del món, montgrony!!!
per evitar la gent i les vies polides i totes aquestes coses, ens n'anem a la font del prestill, on ens trobarem amb el jordi i la cris.

començo escalfant a alpens-sora, un 6b+ boníssim, no fàcil, i que ja posa les piles. 32m de nansa primer i placa després.

segueixo amb pack anticrisi, un 6c acabat d'equipar pel calmet i que surt com a 6b amb ? i inacabada a la guia. una vegada acabada, el primer llarg (entrada de desplom de nansa i després diedre tècnic de forats) és 6c, i fins dalt ratlla el 7b.

i toca dedicar-se a les coses més serioses, el monstre del llac nes, 7b. tot un viote de 37m, dura i mantinguda. en molts llocs seria més de 7b (és bastant més dura que, per exemple, gravetat lúdica, 7b de riugréixer). és una feina per treure nota, d'aquells 7b's que si l'encadenes pots dir que el tens bastant consolidat. 13 cintes en 37m donen una idea de que s'ha d'escalar entre xapes (segell calmet). primer intent posant cintes i provant els passos. una cinta em costa bastant de posar.




al segon intent vaig bastant bé fins al repòs d'abans del pas dur. surto però m'equivoco de peu per anar a buscar un invertit... destrepo al repòs, però això em deixa molt tocat. torno a provar-ho però el destrepe d'abans em passa factura i em quedo sense poder-me moure. em penjo, ara ja vaig molt fos, el pas de bloc de dalt se'm rebota per falta de ràbia (si hagués anat encadenant l'hagués passat, però em vaig rendir perquè ja m'havia penjat). tot i això estic molt content perquè crec que la tinc a punt.

crec que és la millor via que he provat mai (o de les tres millors!!!).

un lloc brutal on anar, amb vies 10 i molta tranquilitat. si a la vena hi ha 6 milions de persones, al prestill estaràs pràcticament sol!!!