12.11.09

alguna tarda a CALDERS

amb l'arribada de les temperatures més fresques, hem començat a fer alguna visita a Calders. de moment encara hem pogut aprofitar alguna tarda, abans que el sol ens deixi massa d'hora.

en dues visites només hem tingut temps de rodar-nos una mica en aquesta escalada tan particular, recordar vells trucs i altres talonejos, i tornar a caure allà on sempre quéiem...


la primera vista va servir per veure que estic millor que abans però no prou rodat a calders com per fer alguna cosa positiva.

l'escalafament el fem amb la clàssica dels xais, 6b+. no cal dir-ne res més, és molt bona i escalfa de veritat.

com que anem tres em decideixo a posar cintes a la de la terra, 7b o 7b+, depèn de qui t'ho digui. el primer dia vaig anar caient al pas de bloc, fins a quatre intents sense resultat. tot i això vaig marxar content per haver aguantat quatre dignes intents a una via que per mi era massa dura fa tot just tres mesos.

dimarts passat hi tornem. escalfament als xais i decideixo seguir escalfant bé. panxacontent, 6c. a mi em posa a to de veritat, ben inflat. m'està sortint un constipat i no acabo d'anar fi. a més, ahir vaig estar una estoneta a savassona i em sembla que els avantbraços ho troben.

poso cintes a la de la terra, 7b+ per mi (una vegada vist el què em costa). evidentment caic al pas de bloc. em té la moral menjada, un intent més i si no surt estaré dies a tornar-hi!
segon intent del dia, pujo molt controlat, arribo al repòs però no necessito reposar, faig el pas sense dubtar, surto i encadeno! com pot ser? tant que m'havia costat fins ara i ara em surt amb aquesta facilitat??? fantàstic!!!

per acabar de matar les poques forces que em queden em fico a gitano de balaguer 6c+/7a. a vista fallo. al segon intent, ja sense forces no agafo bé la fissureta i no em puc moure. després descobreixo un taló salvador que m'hagués anat de conya, un altre dia serà...

marxem cuits però satisfets!!!!!!
això no ha fet més que començar...

1 comentari:

Anònim ha dit...

bones bou!
aqui el perdut, pero ja torno a estar per terres berguedanes dsp d'un parentesis de quasi 3 mesos pel pallars. He perdut mobil (altre cop!!!), a veure si m'aviseu si climbeu que m'apuntaria, ja veig que aneu forts. perisvega@hotmail.com.
salut