20.10.09

GRAU DELS MATXOS. Un millor moment

una nova visita al grau dels matxos amb companyia del guia "local" llop, probablement la última visita de tarda a algun sector d'escalada (això de canviar l'hora...) abans de començar les visites al boulder.

baixem per la canal on si no et diuen que per allà es baixa no t'ho creus...

comencem escalfant a la via dels cunyats, 6b. té una mica de pols als cantos de les últimes pluges (ja feia dies, però la pols no havia marxat). és bona, bastant tècnica i on no et pots relaxar.

seguim amb xirinacs, 6c+. entrada de bloc, amb mantle inclòs, i després esperó desplomat molt estètic. a mi em va agradar molt, i em va sortir relativament fàcil.

i l'objectiu del dia era provar un 7b. el llop em recomana salinkarda, 7b. la veritat és que la recomanació és boníssima. la via m'encanta, té algun tram una mica psicològic però és boníssima. al flash no m'atreveixo amb "l'aleje", però al segon intent surt bastant bé.

com que el fred comença a apretar i es fa fosc deixem la feina per enllestida. el sector cada vegada m'agrada més, m'agrada l'estil d'escalada i el tipus i tacte de la roca. ara que hi he anat més rodat que l'altra vegada n'he gaudit molt més.

per tornar-hi!!!

1 comentari:

TRanki ha dit...

IEp bow.

El 7bpresseguer no té desperdici. Oju a la sortida, pas dur...

A la dreta hi ha una molt guapa, però amb un pas A BLOC inhumà, un ivertit de dretes una mica assassí...

GUAPES les dues...

records bow!

Oriol