17.9.09

GRAU DELS MATXOS

aprofitant que ara circularé bastant per l'osona (coses de feina), ens vem decidir a fer una visita al grau dels matxos, un sector del qual havia sentit a parlar bé però encara no havia visitat.

el llop ens recomana alguna via i, juntament amb les ressenyes que hi ha al sector, fem una petita tria. jo vaig cansat de tres ponts, encara, i com que tot just començo la temporada se m'acaben les forces bastant de pressa.

ja el tipus de roca dóna un plus de motivació, això d'escalar en arenisca no és habitual per mi.



la roca fa que moltes preses siguin planes, alguna fissureta, molt lateral i alguna presa roma.

començo a berta 6c(?). per començar a entrar en matèria no està malament, acabo ben inflat i em costa bastant.

segueixo amb copa, lliga i champions, 6c+. molt maca, més tècnica. surt més bé, potser perquè ja estic una mica més "calent".

m'emboliquen a provar tranques i barranques, 6c+. el pas de bloc de l'entrada se'm resisteix (potser per ser petit i tenir poc bloc). després de mil intents acabo desistint i m'arrossego la resta de la via. crec que és molt bona...

jo ja en tinc prou, la idea d'una cerveseta em tempta i marxem... però tornarem!!!

1 comentari:

Jortx ha dit...

Són justament les vies que vaig fer jo l'últim dia que em vaig deixar caure pel sector!

Tranqui amb la Tranques, em va fer lluitar com feia dies que no lluitava; que semblava que algú m'estirés cap avall al tros de diedre/fissura desplomat!