25.3.09

CADÍ. Canal dels troncs

diumenge toca canviar el magnesi i les regletes pels piolets i la neu, ens n'anem al cadí!!!

l'objectiu de la visita és la canal dels troncs, que aquest any està en unes condicions fantàstiques:

els troncs, la més encaixonada, just a la dreta de la Sabat

Sortim del parking a les 6:40, una estona després que el Sergi i el Lluís. a prat de cadí es veu molta gent en direcció a l'ordiguer i a l'àliga, també bastanta gent a la sabat. nosaltres quatre estarem sols als troncs.


tiren davant el lluís i el sergi, aquí es veuen "negociant" el bloc empotrat, única dificultat del corredor.
aquest llarg el vaig protegir amb 3 cintes, el camalot vermell i un camalot del 0,5 que es va deixar posat el lluís. com diria el riki, "el pas del bloc és una tibadeta i ja està", és més incòmode que difícil.


després del bloc, la resta del corredor segueix per pendents de neu més o menys inclinades, tot esquivant la roca a la part superior...


... però això és el què fa el corredor... jo vaig decidir sortir per una línia més recta, tot superant dos murs de roca (per això havia passejat els aliens fins aquí!). el primer mur el vaig superar per una xemeneia agònica i pràcticament improtegible, que em va costar més que el pas del bloc empotrat (com vaig trobar a faltar els peus de gat per les adherències...). reunió de friends, bastant bona si triangules bé.

i l'últim ressalt és un muret de IV amb roca trencadota, on vaig tenir un petit ensurt en trencar-se un bon bloc de sota els meus peus... d'allà neu fins dalt.

el descens el vem fer per la canal oriental de llitze i a dinar a la furgo!!!

si s'opta per sortir per la neu, només faran falta 3 o 4 cintes i aliens grans o camalots petits.

s'han d'aprofitar aquestes condicions!!!