13.6.08

RACÓ TRANQUIL. Noves vies

després de la visita a Montserrat del dia abans, diumenge tenia una estona al matí i ens vem decidir pel racó tranquil. és un sector on no faràs molta força amb els braços, però has d'anar bé de regleta i peus.
escalfo amb la clàssica clàssic, 6a+. molt sinuosa, busca les debilitats de la paret, sempre pel camí més fàcil.
després provo una de les noves vies de l'ernest, gerard. és molt estètica i tècnica, a baix un esperó finet i a dalt un diedre fissurat brutal. a vista em va semblar 6b+, però podria ser 6b com diu l'ernest.
on van les vies noves?
just a la dreta de cquie, surten dues línies de parabolts que s'uneixen a la part de dalt. la de l'esquerra és la júlia, i la de la dreta es diu gerard. les dues deuen rondar el 6b/+, ben protegides i tècniques. jo he provat la de la dreta.
també hi ha vies noves a la placa de la dreta del racó tranquil. a la dreta de l'embranzida fabulosa hi ha dues vies noves que també súneixen a dalt. la de l'esquerra és la simfonia alpina, 6c, i la de la dreta es diu txapusseta senil, 6c+ (ernest: m'he permès el luxe d'escriure-ho així, queda més curiós...).
després vaig seguir escalant, però del cansament les llàgrimes no em deixaven veure els peus ni els cantos... no val la pena seguir...