4.3.11

RODELLAR, un plaer

la setmana blanca ha estat taronja i gris, el color del calcari, de la bona roca i dels desploms. el plan era combinar l'esportiva amb alguna via de paret. per començar, dos dies a rodellar!!!

arribem el divendres a la nit, dormim a la furgo, poca gent al parking i els càmpings tancats... això pinta bé!

dissabte busquem el sol, "escalfem" al sector eliminator, fent a fregar, un 6a curtet i de bloc que escalfa ben poc.

ens desplacem a ple sol, al sector criminal tango, a provar una de les vies mítiques i de sisè grau, roxy la palmera, 6b+. tot i estar molt repetida, la temperatura és bona i no la trobo massa polida i l'encadeno bé a vista.


segueixo amb la seva veïna bebe gitano, 6c+. comença finet i després passa per un senyor desplom amb canto. també encadeno a vista i m'ho passo com un nen.

canviem de sector i anem a nuit des temps. com que ja he escalfat em fico a venin, 7a+. a vista em tomba el pas de bloc i després ja no m'esforço a la placa. surt bé al segon intent.

per acabar el dia em fico a de puta madre, 7a+ de 38m. fins a la primera R cap problema, però la part de dalt em tomba. l'acabo com puc i desmonto, ja em trobo cansat. per rematar-ho encadeno coup de machete, 6b i marxo satisfet al bar.

diumenge anem al delfín i las ventanas. escalfo amb una via sense nom, 6a/b, a l'esquerra de l'arc. boníssima!

segueixo amb el beduino, 6b+. a mi encara m'agrada més que la roxy. boníssima, completa amb placa i desplom i roca gens polida.


com que la via que volia provar està ocupada, em fico a bis a bis, 7a. quan surts del pas apretat, els cantos es tornen gegants, encadeno a vista.

ara que està lliure, em toca juan y fran se nos van, 7a+. me l'han venut com el millor 7a+ de rodellar. a vista m'espanto en no poder xapar i em tiro... després veig que el canto de xapar és més amunt de la xapa. al segon intent surt bé i acabo el dia molt feliç.
de pas asseguro el juaki a el delfin, 7c+ impressionant.



aquí acaben les meves escalades a rodellar. han estat dos dies genials, amb poquíssima gent i molt bones vies. el dilluns el dedico a acompanyar a la resta a escalar i marxo al migdia cap a alfarràs, on he quedat amb el cunill. però això ja és una altra història...