19.3.10

BEUDA. Una tarda al sol

una altra escapada de dilluns a la tarda. avui toca visitar beuda. tampoc no hi havia escalat mai (les terres gironines eren desconegudes per mi).

fa sol i calor, escalem sense samarreta (per fi!). ens decidim per la paret central, on hi ha les vies més llargues.


comencem escalfant a orus ke pel kul kaguen el moros, 6a+. una via molt maca, amb molt canto i fissures. una vegada t'acostumes a la roca és molt divertit. la via passa per un forat molt gran, on hi ha tres ous, millor no fer-la en un temps.

seguim amb t'hi va la pell, 6b+/c. té un pas estrany a baix i pila a dalt. a mi em costa menys que l'anterior (comparativament). molt bona i llarga.

segueixo amb skup, 6c+/7a. té un pas de bloc dur a l'entrada (jo el vaig fer recte per la xapa, no sé si té una altra seqüència). al primer intent no em va sortir, però em vaig penjar, m'ho vaig mirar, vaig tornar a terra i al segon intent el passo apretant molt d'un bidit molt petit. la resta pila i canto. llàstima del pas tant dur de l'entrada...

per acabar el dia escalo el punki, el guiri y el otro, 6c+, que em surt a vista i no el trobo massa difícil. una bona manera d'acabar el dilluns a la tarda!

2 comentaris:

PGB ha dit...

Un bon raconet, Beuda :)

Jo, l'Orus l'he provat dos cops i em va costar força... encara l'he d'encadenar! Què tal les altres dues? Són del mateix estil a la part de dalt?

Bon apunt lo del niu!

Iban Bessa ha dit...

les altres dues són del mateix estil, sense comptar el passet de l'entrada, potser més físiques però igualment amb canto i fissures.

una escalada divertida!!!