14.12.09

Qui diu que la gent no va a MISSA?

després de la visita a margalef del dia anterior toca visitar un sector on apretar de veritat, ens n'anem al racó de missa!!

una pujadeta per entrar en calor i arribem al sector. ja voldrien els capellans tenir les esglésies tant plenes com aquest racó de missa...

totes les vies per sota del 7a estan ocupades i tenen cua!!! quin pal!!! doncs passem a les decisions estranyes: la que té menys cua és antiparkes, 6b+ de fissura. com que en tenen per estona, escalfo a un 7b que hi ha dues vies a la dreta (no sé els noms perquè vaig deixar la guia i encara no me l'han tornada). es va fent bé, tot parant de tant en tant per no inflar massa.


llavors queda lliure antiparkes, 6b+. és una via dura pel seu grau, molt tècnica. aquesta gairebé m'escalfa més que la via anterior, tot i que la diferència deu estar en encadenar-la i no encadenar el 7b...


mentrestant cauen gotes i fa fresca, el quim em desmunta el 7b d'abans, però llavors torna a sortir una mica el sol. volia provar el 7a+ dues vies a l'esquerra del 6b+, però està ocupada... em decideixo pel 7b just a l'esquerra. em sembla més dur que l'anterior i un pèl més sobat, però el munto bé... per acabar el dia el desmunto en top-rope i, tot i anar ben fos, me'n surto amb només un repòs. ara sí que ja no puc ni tancar les mans, toca anar a fer una cerveseta!!!