29.12.09

Pallissa al CLOT DE L'ESPASA

després de tanta pluja i tant menjar aquests dies de festes, diumenge ens decidim a escalar!!! d'entrada anem una mica tocats perquè ahir vem cometre un error important, vem anar al boulder i al matí tinc agulletes...

anem a buscar el sol i que la paret no regalimi, cap al clot de l'espasa.

estem al límit de la boira que hi ha a la plana de vic, fa fresca.

escalfo amb striptease, 6a+. tot i que la boira s'ha aixecat i no fa sol, la roca encara està calenta de l'estona de sol que ha tingut.

la boira s'aixeca definitivament i ens cobreix durant tot el matí. segueixo escalfant amb l'insurrecte, 6b+. a mi m'agrada molt per escalfar, ja et posa a to i no és tant dura com trialman, 6c.

torna a sortir el sol, anem a la paret gran. començo a muntar la kamorra, 7a+. al primer intent em sembla molt dura, però fa molts dies que no escalo vies de pila i tinc la meva pila sota mínims... un segon intent ja la fa més humana, em surten tots els passos i només em falta una mica de pila, però les sensacions són molt més bones.

per acabar el dia ben arreglat, desmunto en top-rope ulls de neptú, 7a, que em deixa completament baldat...

conclusió: hem de fer moltes més vies de pila pura, que això és mooooolt guapo!!!!