6.9.09

retorn a la vertical, CASANOVA

doncs tornem a escalar... ufff, després de tants dies... no sé si em podré posar el peu de gat, no sé si tindré força, no sé si tindré confiança... quants dubtes!!! comencem a esvaïr-los.

dimarts passat anem amb el pep a la casanova, visita de tarda per evitar el sol i la calor (la xafogor no la podem evitar).

ell té en ment cacarot, 7b, jo no crec que estigui preparat encara.



per escalfar volia fer l'ull de poll, 6b, però per muntar-li la via al pep escalfem amb "ull de cacarot", que és la unió d'entrar per ull de poll i sortir per cacarot, evitant la placa fina d'aquesta segona. deu sortir 6b+ o així. aquí ja m'inflo una mica...

per seguir agafant ritme decideixo fer vies que em surtin bé de memòria, segueixo amb mursiélago fuerte 6c+ (!!! 6b+!!!), on ja em noto millor.

com que el pep ha provat cacarot, 7b (7a+?) i m'ha fet memòria m'animo a provar-la, a veure com em trobo. doncs plorant a la placa i bastant inflat a dalt resulta que l'encadeno... el món és boig!!! ja plego per avui, la moral pels núvols en el millor retorn que he fet mai a l'escalada...