26.7.07

ROSSINYOL, VILADA. Berguedà

abans de marxar de vacances volia deixar enllestida aquesta sortideta que em va quedar pendent de penjar, una visita a vilada, a clot, concretament a rossinyol.
per "escalfar" em fico a montgrony queda lluny, 6b de vilada. pas molt fi de romo pla que no vaig veure, cansat de no saber que fer em penjo i m'ho miro. la resta és un tràmit fins a la R.
ja calentet provo la del costat, pere apura el puro, 6a+ i diria que el grau seria homologable en qualsevol sector. facileta i agradable.
ens desplacem amb la montse a la zona de vies fàcils i fem com mola que et remenin la titola, 4+, 5 en molts llocs, però gens desfassada. la montse també fa no m'apretis, 4 de veritat.
aquí comencen els problemes, provo laura, 6a+ no sé per on. xapes justes, via molt bona fins a la placa de dalt. on un pas llarguíssim que no arrribo combinat amb un "aleje" de la muerte fan que baixi de la cadena de dues vies a la dreta, que em quedava a tiro...
amb mal regust de boca pel fracàs provo club eros, 6b+, 6c en molts sectors, però tampoc massa desfassada. molt bona, ben assegurada, apretada i tècnica. surt a vista.
el riki i el joan fan el mariachi, 6b apretat apretat, però que surt, i tivo més de dues tetes que de dues regletes, 6b estratosfèric on muntar-lo ja és una victòria...
això si, ombra a peu de via i tranquilitat assegurada.