17.7.11

últimes visites al CASTELL DE LES DAMES

els dies que fa calor a Sadernes costa escalar-hi. és molt idílic el fet de tenir el riu i poder-s'hi banyar, però la xafogor molesta per escalar. per evitar tot això hem fet alguna visita al castell de les dames.


a part de les vies de sempre, ara que hi hem anat amb regularitat i m'he anat acostumant a aquest tipus d'escalada, he provat algunes vies més, amb més o menys sort:

tangram, 6c: no l'havia provat mai perquè quan feia nanses ganses, 6b+, ja m'inflava prou com per no pensar a fer-la. si has escalfat una mica és igual de difícil que la nanses, però amb menys canto (i menys polit). surt a vista.

gestió de la por, 6c+: és la via de més a l'esquerra del sector de dalt i no surt a la guia. una via molt bona de més de 30 metres i, com diu en Pere Morales, "la via més desplomada del sector". s'ha d'anar alerta amb el xapatge de la segona cinta. una altra que surt a vista.

alas parson, 6c+: intento aquesta via que no he vist a ningú provar-la mai... ja sé perquè! entrada a bloc, amb un pas lleig per buscar la tercera xapa amb caiguda lateral lletja... ni l'acabo, no m'agrada gens!

el tripartit, 7a: tot i que a la ressenya diu 6c+, algun indignat ha pintat 7a al seu peu, i crec que li escau perfectament. és la típica via que sempre provava estant massa fred o al final del dia i mai l'encadenava. finalment, un dels dies vaig escalfar prèviament, la via va sortir.

puturrudefuà, 7a+: és la segona via a l'esquerra del sector de dalt, equipada amb químics i que tampoc surt a la guia. la vaig provar un dia molt cansat i vaig haver d'esperar a la següent visita per encadenar-la posant cintes. és de les que més m'ha agradat!

killing kitchen, 7b+: era l'objectiu abans de marxar a Tailàndia però ha hagut d'esperar a posar-me una mica en forma a la tornada per ser encadenada. pel meu gust és una via preciosa, amb canto i moviments molt macos.

disneylandia, 7b+: aquesta encara no l'he encadenat, però m'ha semblat boníssima també. entrada fina i dura, cantos grans i passet al final, que és el que em tomba. a veure si hi torno un dia que no faci tanta xafogor com el dia que la vaig provar i m'aguanto dels cantos sense fer-hi tanta força...