25.1.11

BELLAVISTA. Final de temporada

com que han tancat el sector per "nidificació" (hi deu nidificar algun buròcrata o biòleg psicòpata, perquè d'ocells...) fins el 15 d'agost, durant les vacances de nadal em vaig dedicar a encadenar els projectes pendents.

tenia provada la via nº5, 7c. finalment la vaig poder encadenar! era el projecte de la temporada i només em van sobrar 7 dies abans de tancar. diuen que és un 7c fàcil, però per algun lloc s'ha de començar...



la última via encadenada ha estat la nº3, 7b+. hi ha gent que diu que és lletja, d'altres que pot ser 7c... per mi, ni una cosa ni l'altra. té un desplom de regleta petita bastant exigent, però a mi ja m'agraden les regletes, que sóc del berguedà!

ara només em quedarà provar les vies noves i les que passen de 7c (amb alguna excepció), que haurà de ser la temporada que vé...

respecte a les ressenyes del fernando, segons la meva opinió, alguna variant seria:

nº1: 6b+                nº2: 7a                help me, 7a+                  nº11: 7a                      nº12: 6c/+              
nº14: 6a+/b           nº19: 6b+/c        via nova entre 19 i 20: 6c

fins l'hivern que vé!!!

2 comentaris:

PGB ha dit...

Coincideixo plenament amb les teves regraduacions (sobretot en les vies de sisè grau :P)

La 12 la deixaria com a 6c pelat.
La 17 per mi 6a i la 18 6a+.

Via nova entre la 19 i 20? S'haurà de provar :)

Enhorabona pel rotpunkt al 7c!

Iban Bessa ha dit...

hi ha també dues vies noves, "neurona total", entre la nº7 i la nº8 i que deu rondar el 7b+/c (l'he provat i és boníssima) i "paco de la via", a la dreta de "help me" que m'han dit que estarà al voltant del 7b/+ per un pas de bloc bastant dur.

jo també penso que la nº12 és 6c, però hi ha gent que pensa que és més i he posat una graduació de consens. la 17 i 18 totalment d'acord amb tu!