22.6.09

CASTELL DE LES DAMES. Feina feta no té destorb

després de tibar ahir a tres ponts, avui hem anat a acabar de matar els braços al castell de les dames. com que no fa gaire calor, el tacte a l'ombra era molt bo (comença a estar tot una mica polit...).

com que anem tres i jo vaig bastant cuit, m'agafo el tercer lloc a veure si així recupero una mica.

escalfo a cagalàstics, 6b, que em sembla més bona per escalfar que la seva veïna king lolo.

segueixo amb nanses ganses, 6b+ (!) que sempre va bé per posar els braços a to...



com que com més escalo més cuit em trobo, em decideixo a posar cintes a esclatasangs, 7b, tot esforçant-me al màxim perquè no sé si em quedarà força per un altre intent... a la segona xapa ja em trobo cansat i m'hauria penjat, però vaig tirant tot plorant, sortint de tots els passos fins que arribo a la R. encadenada posant cintes!!! al tercer intent total!!! i cansat!!!



aprofito que el quim ha encadenat a vista la llei de newton, 7b+, per provar-la en top-rope. tot i trobar-la dura i anar cansat, ja tinc feina per més endavant... molt bona!

per acabar amb les poques forces que em queden, desmunto la nanses ganses... uffff


avui ens hem guanyat celebrar-ho amb una cerveseta (de les de l'anunci de formentera), que el juaki-m s'ha sortit tot encadenant 6c, 7a, 7b, 7b+ i 7b+ a vista!!!

del matapà no en puc dir res, que després del comentari de temblores m'ha posat la creu!!! sort que tinc un vídeo que em descarrega de culpa:


1 comentari:

TRanki ha dit...

hahah!

IVAN d'això que et passa se'n diu supercompensació patumaire!

felicitats...

Demà anem a Riugreixer, a veure que tal el 7csup!!!

deeeew